مسئول امور دانش آموختگان: علی پور فاطمی
ایمیل آکادمیک:graduates@gmu.ac.ir
ایمیل شخصی:moben_1391@yahoo.com
شرح وظایف:
۱- اعلام فراغت از تحصیل دانشجویان به وزارت متبوع
۲- صدور تأییدیه تحصیلی موقت به اداره طرح
۳- صدور تأییدیه تحصیلی دائم جهت استخدام به کارگزینی و مدیریت نیروی انسانی دانشگاه ها
۴- صدور گواهی موقت فراغت از تحصیل
۵- صدور دانشنامه و گواهی ریز نمرات
۶- صدور و ارسال ریز نمرات برای دانشجویانی که درمقاطع بالاتر قبول شده اند
۷- بررسی و اصلاح کارنامه های تحصیلی دانشجویان
۸ - مکاتبه با دانشگاههای مختلف برای گرفتن مدارک مقطع قبلی پذیرفتهشدگان در آزمونهای ناپیوسته
۹- استعلام از مدیریت امور دانشجویی به منظور اعلام بهره مندی دانش آموخته از امکانات صندوقهای رفاه
۱۰- اعلام فارغ التحصیلی دانشجویان به حوزه های نظام وظیفه عمومی
۱۱- اعلام انصراف از تحصیل دانشجویان و مراحل تسویه حساب با آنان
مدارک لازم جهت صدور دانشنامه و ریز نمرات مقطع کاردانی - کارشناسی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد
۱- اصل و تصویر انجام یا معافیت از طرح نیروی انسانی جهت رشته های مشمول طرح
۲- اصل تسویه حساب با صندوق رفاه دانشجویان
۳- اصل و تصویر دو طرف کارت پایان خدمت یا معافیت برای آقایان
۴- اصل و تصویر پروانه دائم (برای رشته های پروانه دار)
۵- اصل گواهی انجام کار در داخل کشور
گواهی کار جهت سمیه مناطق ۲ و۳ دو برابر سنوات تحصیل و برای سایر سهمیه ها هر یک برابر زمان تحصیل و بایستی گواهی کار با قید تاریخ شروع و پایان می باشد.
۶- اصل گواهی موقت در صورت صادر شدن
۷- در مقطع ناپیوسته علاوه بر موارد فوق
۸- اصل و تصویر دانشنامه مقطع یا مقاطع قبلی
۹- اصل و تصویر مجوز صدور مدرک مقطع یا مقاطع قبلی
۱۰- کپی شناسنامه و کارت ملی
۱۱- نامه درخواست صدور دانشنامه (لینک نامه)
مدارک لازم جهت صدور گواهی موقت
۱- تصویر انجام یا معافیت از طرح نیروی انسانی جهت رشته های مشمول طرح
۲- تصویر گواهی میزان بدهی به صندوق رفاه دانشجویان
۳- تصویر دو طرف کارت پایان خدمت یا معافیت برای آقایان
۴- کپی شناسنامه و کارت ملی
۵- نامه درخواست صدور گواهی موقت (لینک نامه)
· متقاضی در صورت تمایل به ارسال مدارک خود از طریق پست، باید مدارک لازم را به همراه آدرس دقیق پستی و شماره تلفن همراه به امور دانش آموختگان ارسال نماید.
· لازم به ذکر است اصل دانش نامه ۱۵ روز پس از درخواست متقاضی و ارسال مدارک صادر خواهد شد.
سامانه دریافت مدرک تحصیلی دانش آموختگان
از مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ به بعد کلیه متقاضیان مدرک تحصیلی بایستی درخواست خود را در سایت eg.behdasht.gov.ir ثبت و مدارک و مستندات مورد نیاز را تکمیل نمایند.
کسانیکه از تاریخ فوق الذکر به بعد به صورت حضوری جهت دریافت مدرک تحصیلی مراجعه می نمایند بایستی درخواست خود را در سامانه فوق الذکر ثبت نمایند.
اطلاعات حساب بانکی جهت واریز وجه :
شماره شباي بانك مركزي دانشگاه علوم پزشكي گناباد
IR640100004001081703040742
شناسه پرداخت ساير وجوه (هزينه پستي ، كارت دانشجويي و...)
328081760124108008000000000601
پرداختي به حساب دانشگاه حتما با شناسه انجام گردد.
لطفا فیش مربوطه را به فکس دبیرخانه دانشگاه 05157223814 ارسال نمائید.