اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری 1404 + فرم‌های ثبت نام

انتشار محتوا: ۲۱ مهر ۱۴۰۴ ساعت ۱۲:۳۶:۴۰ بعد از ظهر
اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1404 دانشگاه علوم پزشکی گناباد به همراه فرم‌های مربوطه برای ثبت‌نام منتشر شد.
s 04

به گزارش وب‌دا، متن اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1404 دانشگاه به شرح زیر است؛

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری 1404

 

ضمن سپاس به درگاه خداوند متعال و تبریک شما پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1404 این دانشگاه زمان و فرایند ثبت نام به شرح ذیل اعلام می گردد:


مرحله اول: ثبت نام اینترنتی از تاریخ 1404/07/22  لغایت 1404/07/25
مرحله دوم: مراجعه حضوری به دانشگاه جهت ثبت نام حضوری از تاریخ 1404/07/26 لغایت 1404/07/30 براساس برنامه زمانبندی به شرح جدول ذیل

ایام هفته           تاریخ             رشته های تحصیلی


شنبه:     1404/07/26       بهداشت عمومی، مهندسی بهداشت محیط، مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار، کاردانی بهداشت مبارزه با بیماریها و بهداشت خانواده

یکشنبه:  1404/07/27       پزشکی ورودی مهرماه، تغذیه

دوشنبه:   1404/07/28      پرستاری مهر و بهمن، کارشناسی پیوسته رشته فوریتهای پزشکی

سه شنبه:  1404/07/29     تکنولوژی پرتوشناسی، علوم آزمایشگاهی، تکنولوژی اتاق عمل، هوشبری

چهارشنبه: 1404/07/30    پزشکی ورودی بهمن ماه، مامایی

آدرس دانشگاه علوم پزشکی گناباد: 
 گناباد-حاشیه جاده آسیایی- معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گناباد

نکته1: ثبت نام پذیرفته شدگان فقط در صورت تکمیل هر دو مرحله ثبت نام اینترنتی و مراجعه حضوری به دانشگاه جهت ثبت نام و تشکیل پرونده جهت شروع به تحصیل قطعی می باشد.
نکته2: سامانه ثبت نام اینترنتی از ساعت 12 روز سه شنبه مورخ 1404/07/22 لغایت ساعت 24 مورخ 1404/07/25 به صورت مستمر فعال می‌باشد.

 

مراحل ثبت نام اینترنتی:

1-    مراجعه به آدرس سایت دانشگاه، 
سامانه آموزشی هم آوا: https://hamava.gmu.ac.ir  

2- وارد کردن کد ملی به عنوان کدکاربر و کلمه عبور در سامانه ثبت نام اینترنتی با صفر ابتدایی.

3- دریافت و تکمیل فرم های مربوطه و بارگذاری کلیه مدارک درخواستی در سامانه سامانه ثبت نام اینترنتی 
فرم‌های ثبت نامی ذیل می بایست تکمیل، امضای و در سامانه ثبت نام اینترنتی بارگذاری گردد.

فرم‌های مربوط به آموزش دانشگاه:
فرم شماره  (1)
فرم شماره (2)
فرم شماره (4)
فرم اطلاعات دانشجویان جدید
فرم معافیت تحصیلی (مخصوص دانشجویان پسر)
فرم ثبت نام دانشکده
فرم اتباع (این فرم مربوط به دانشجویان بین الملل می باشد)
فرم تعهدنامه مخصوص بازپرداخت شهریه ( این فرم باید در دفتر خانه اسناد رسمی تنظیم گردد.)
فرم های مربوط به معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه:
فرم تعهد نامه محضری بازپرداخت تسهیلات دریافتی از صندوق رفاه ( دانشجویانی که متقاضی وام یا خوابگاه هستند.این فرم را باید در دفتر خانه اسناد رسمی تنظیم نمایند.)
پرونده استفاده از امکانات صندوق رفاه
فرم تعهد نامه انضباطی
 فرم کانون های دانشجویی
فرم سلامت
 4- بارگذاری تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی. 
5- دریافت شماره دانشجویی از سامانه اینترنتی 
6- دریافت پرینت نهایی ثبت نام اینترنتی از سامانه جهت ارائه در زمان ثبت نام حضوری در دانشگاه


مراحل ثبت نام حضوری:
1- تهیه و ارائه یک پوشه به رنگ نارنجی و درج مشخصات به شرح تصویر روبرو
نام:
نام خانوادگی:
رشته تحصیلی:
مقطع تحصیلی:
شماره دانشجویی:
سال ورود:
دانشکده:
در داخل پوشه اطلاعات ذیل درج شود:
آدرس محل سکونت:
تلفن همراه دانشجو:
تلفن همراه والدین دانشجو:
تلفن منزل:

2- ارائه 6 قطعه عکس پشت نویسی شده. (در پشت عکس نام و نام خانوادگی – رشته تحصیلی و سال ورود نوشته شود)
3- تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی (2سری) کپی قبل از مراجعه برای ثبت نام تهیه شود.
4- ارائه مدرک که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه می باشد. (ویژه برادران). 
پذیرفته شدگان ذکور بایستی پس از دانلود فرم معافیت تحصیلی و تکمیل آن به پلیس + ۱۰ شهرستان محل سکونت خود مراجعه و نسبت به معافیت تحصیلی اقدام و آن را در سامانه ثبت نام اینترنتی بارگذاری و اصل آن را به همراه سایر مدارک به دانشگاه ارسال نمایند.


5- ارائه اصل گواهی مدرک تحصیلی دیپلم به شرح ذیل:
دارندگان مدرک دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه:
اصل یا گواهی مدرک تحصیلی دوره چهارساله یا دوره شش ساله دبیرستان و یا هنرستان با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان با درج نوع دیپلم، بخش و شهرستان محل اخذ دیپلم 
گواهی تحصیلی سال ما قبل و دو سال ما قبل دیپلم با درج بخش و شهرستان محل تحصیل با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان

دارندگان مدرک نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی:
اصل مدرک یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی با مهر و امضای مدیر مرکز پیش دانشگاهی با درج رشته تحصیلی، بخش و شهرستان محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی
اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه نظام آموزشی ترمی واحدی/ سالی واحدی با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک
اصل مدرک و یا گواهی سال ماقبل دیپلم با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک

دارندگان مدرک دیپلم نظام آموزشی جدید:

اصل مدرک یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره متوسطه دوم با مهر و امضای مدیر دبیرستان با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک
اصل ریز نمرات دوره پیش دانشگاهی و سه ساله متوسطه و ریزنمرات گزارش کلی سوابق (602)

اصل تأییدیه تحصیلی متوسطه و پیش دانشگاهی و دوره متوسطه دوم (پذیرفته شدگان می بایست با مراجعه به سامانه «تأییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش» به آدرس: https://emt.medu.ir/  فرم مربوطه را تکمیل نموده و پس از ثبت اطلاعات و پرداخت هزینه، کد پیگیری و تأییدیه پرداخت دریافت نمایند و کد پیگیری دریافت شده را به همراه اصل مدارک به دانشگاه ارسال نمایند.

ارائه معرفی نامه مبنی بر داشتن سه سال خدمت اعم از دولتی یا غیر دولتی به عنوان بهیار با تأیید مدیر خدمات پرستاری معاونت درمان محل خدمت ( ویژه بهیاران پذیرفته شده در رشته پرستاری اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت رسمی و بدون قید و شرط (ویژه کارمندان دولت)
اصل تعهدنامه محضری مخصوص پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد کلیه رشته ها
اصل فرم انصراف از تحصیل (دانشجویان: اخراجی آموزشی و یا انصرافی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی ( دانشجویان دانشجوی انصرافی دوره روزانه دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی لازم است فرم انصراف از تحصیل و گواهی تسویه حساب کامل تأیید شده دانشگاه و اداره کل امور دانشجویان داخل ارائه نمایند.

حضور کلیه دانشجویان جدیدالورود در آزمون تعیین سطح زبان پیش دانشگاهی که در روز پنج شنبه مورخ 1404/08/08 ساعت 8 صبح در محل سالن مجازی واقع در دانشکده پرستاری برگزار خواهد شد الزامی می باشد.
(در صورت عدم شرکت در آزمون فوق، گذراندن زبان پیش 1 و 2  الزامی می باشد)

نکات مهم ویژه دانشجویان پذیرفته شده شهریه پرداز

1-    پرداخت شهریه صرفاً از طریق درگاه الکترونیکی (اینترنتی) در سامانه آموزشی هم آوا به صورت غیر حضوری امکان پذیر است. 
2-    نرخ شهریه اعلام شده بر اساس جداول مصوب شده توسط هیأت امنا و هیأت رئیسه دانشگاه می باشد. 
3-    شهریه علی الحساب پذیرفته شدگان جدیدالورود که در زمان ثبت نام دریافت می شود به شرح ذیل می باشد. 
     پذیرفته شدگان رشته پزشکی عمومی 60/000/000 ریال (معادل 6 میلیون تومان) 
     پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی 40/000/000 ریال (معادل 4 میلیون تومان) 

نکات مهم: 
     دانشجویان پذیرفته شهریه پرداز در صورت انصراف از تحصیل مکلف به پرداخت خسارت به دانشگاه بر اساس شیوه نامه دانشجویان شهریه پرداز دانشگاه می باشند.
     دانشجویان پذیرفته شده درصورت تمایل به دریافت غذا می بایست حداقل 24 ساعت قبل از طریق تماس با آقای نجاری مسئول سلف سرویس دانشگاه با شماره تلفن 09153779325 اقدام به رزرو غذا نمایند. (حداکثر میزان رزرو 3 غذا می باشد)

 

دانلود تمامی فرمهای ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری ۱۴۰۴
طراحی و پشتیبانی: پورتال زینوپارس