اطلاعیه؛

اطلاعیه ثبت نام و مدارک مورد نیاز دانشجویان کارشناسی ارشد 1402 (مرحله تکمیل ظرفیت)

انتشار محتوا: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۱:۵۸ قبل از ظهر
اطلاعیه مرحله تکمیل ظرفیت ثبت نام و مدارک مورد نیاز دانشجویان کارشناسی ارشد 1402 در دانشگاه علوم پزشکی گناباد منتشر شد.
takmil zarfiyat

به گزارش وب‌دا، متن اطلاعیه مرحله تکمیل ظرفیت ثبت نام و مدارک مورد نیاز دانشجویان کارشناسی ارشد 1402  به شرح زیر است؛

"بسمه تعالی"


 با حمد و سپاس به درگاه خداوند دانا و توانا و عرض تبریک به داوطلبانی که در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 1402 این دانشگاه پذیرفته شده اند می رساند ثبت نام داوطلبان به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام خواهد شد. (ثبت نام غیرحضوری و حضوری هر دو الزامی است)

ثبت نام غیر حضوری در روزهای دوشنبه 22 آبان ماه  1402 
ثبت نام حضوری در روزهای سه شنبه 23 آبان ماه 1402

ثبت نام غیر حضوری به صورت اینترنتی واز طریق درگاه er.gmu.ac.ir صورت می پذیرد، خواهشمند است جهت تکمیل فرم ثبت نام و اسکن مدارک مشروحه ذیل در تاریخ فوق الذکر به سایت اعلام شده مراجعه نمائید. بدیهی است عدم مراجعه جهت ثبت نام در تاریخ یاد شده به منزله انصراف از تحصیل تلقی خواهد شد.
فرایند ثبت نام غیرحضوری: به آدرس er.gmu.ac.ir مراجعه و مشخصات و اطلاعات خواسته شده را تکمیل و مدارک مورد نیاز را اسکن نمائید.
ثبت نام اینترنتی (اسکن و بارگذاری مدارک) کلیه پذیرفته شدگان سال تحصیلی 1403-1402 در تاریخ 22 آبان ماه از طریق همین سایت انجام خواهد شد.
برای عملکرد بهتر نرم افزار از مرورگر کروم استفاده کنید (برای ثبت اطلاعات، لیست های انتخابی با مرورگرهای دیگر همچون فایرفاکس باز نمی شود)
اسكن مدارك خود را با حجم كمتر از 500 كيلو بايت از نوع jpg و gif آماده نماييد.
نام كاربري و کلمه عبور جهت ورود به سامانه ثبت نام، شماره ملی شماست.

توجه فرمایید جهت سهولت روند کار با سامانه، پس از ورود به سامانه در ذیل صفحه اصلی راهنمای سامانه را دریافت و مطالعه فرمایید. پس از ورود به سامانه در سمت راست صفحه منو ثبت نام را انتخاب نماييد. براي ثبت اطلاعات دکمه ويرايش را در سمت چپ صفحه كليك نماييد و اطلاعات قابل ويرايش را پر نموده و دکمه ذخيره را انتخاب و سپس مرحله بعد را كليك نماييد
تذکر مهم: پس از ورود به سامانه، شماره دانشجویی خود را که در بالای صفحه ذکر شده، یادداشت نمایید و در کلیه فرمهای ثبت نامی شماره دانشجوئی خود را درج نمائید.
پس از ورود اطلاعات ثبت نامي جهت ارسال مدارك خود منو مدارك در سمت راست صفحه را كليك نماييد. در اين بخش براي ارسال هر مدرك دکمه ارسال فايل را در پايين صفحه انتخاب و نام مدرك را از ليست انتخاب نماييد و توضيحات را وارد نماييد. توجه داشته باشید موارد ستاره دار اجباری است و در صورتیکه تکمیل نگردد ثبت نام شما ناقص انجام خواهد گردید. سپس براي بارگذاري هر مدرك ارسال فايل را مجددا انتخاب نماييد. در پايان بارگذاري مدارك ثبت ارسالي ها را انتخاب نموده تا مدارك شما ذخيره شوند. لازم به ذكر است كليه مدارك ستاره دار (اجباري) مي بايست قبل از انتخاب دکمه ثبت ارسالي بارگذاري شده باشند.


ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی )شامل :
الف: دانلود فرم های ثبت نامی مشروحه ذیل و تکمیل و امضاء آنها و اسکن وآپلود آن در سامانه ثبت نام اینترنتی
* فرم شماره (1)  
* فرم شماره (2)
* فرم تعهد نامه محضری بازپرداخت تسهیلات دریافتی از صندوق رفاه
* فرم تعهد نامه محضری بازپرداخت شهریه (مخصوص دانشجویان شهریه پرداز)
* فرم رفاهی
* فرم اطلاعات دانشجویان جدید
* فرم معافیت تحصیلی (مخصوص دانشجویان پسر)
* فرم ثبت نام دانشکده
* فرم هسته گزینش
* فرم ثبت نام خوابگاه
* فرم ثبت نام کافه دانشجو
* فرم ثبت نام کانونهای دانشجویی
ب: مدارکی که لازم است پذیرفته شدگان درثبت نام اینترنتی اسکن و بارگذاری نمایند

- مدارکی که باید توسط پذیرفته شدگان سهمیه آزاد ارائه شود: 
1- اسکن کلیه فرم های ثبت نامی
2- عکس 4*3 (8 قطعه)
3- اصل و کپی از کارت ملی و شناسنامه ( تمام صفحات )2 سری 
4- اصل و کپی دانشنامه کارشناسی و ریزنمرات و یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل می باشد. لازم به ذکر است دانشجویان ترم آخر بایستی تا تاریخ 31/06/1402 فارغ التحصیل شوند. بدیهی است در صورت عدم فراغت از تحصیل مسئولیت عواقب بعدی بعهده دانشجو خواهد بود. در صورت وجود این موارد، از ثبت نام فرد جلوگیری بعمل خواهد آمد. 
5- اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا مدارکی که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه آقایان باشد.  
6- وضعیت بدهی صندوق رفاه دانشجویان
7- تکمیل فرم تعهد نامه محضری بازپرداخت شهریه تحصیلات مخصوص پذیرفته شدگان سهمیه مازاد  (لازم به ذکر است پذیرفته شدگان می توانند با مراجعه به دفاتر اسناد رسمی در شهر خود تعهد نامه را تکمیل نمایند).

- مدارک مورد نیاز برای سهمیه رزمندگان 
1- کلیه مدارک مورد نیاز در بند الف 
2- اصل و کپی مدارک نشان دهنده استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران

-  مدارک مورد نیاز برای پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان با آزمون ورودی 
1- کلیه مدارک مورد نیاز در بند الف 
2- نامه تاییدیه از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر کسب رتبه برتر براساس آئین نامه "تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر تحصیلی مصوب 1389/10/21"
نظر به اینکه کلیه مدارک ثبت نام در آزمون به صورت اینترنتی دریافت گردیده لذا داوطلبان ملزم به ارائه اصل و کپی مدارک مورد نیاز به دانشگاه پذیرنده می باشند. بدیهی است در صورت محرز شدن مغایرت یا عدم صحت مدارک مربوطه ، طبق مصوبات هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمونها با داوطلب برخورد خواهد شد. 
مرحله دوم: (دریافت تاییدیه ثبت نام موقت)
پذیرفته شدگان پس از دانلود فرم های ثبت نامی (برای دریافت فرم ها روی عنوان هر فرم کلیک نمایید) آنها را تکمیل و امضا نموده و به همراه سایر مدارک  اسکن و در سامانه ثبت نام اینترنتی بارگذاری نمایند و پس از اتمام ثبت نام اینترنتی  پرونده الکترونیکی توسط کارشناس آموزش دانشگاه مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تکمیل پرونده الکترونیکی مورد تایید قرار خواهد گرفت و پس از آن تاییدیه ثبت نام نهائی که به عنوان کارت دانشجوئی موقت تلقی می گردد قابل دریافت خواهد بود.

دانلود تمامی فرم‌ها
طراحی و پشتیبانی: پورتال زینوپارس